Jump to content
SkatePerception

billycox

Die Hard
  • Content count

    785
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

86 Coming up

About billycox

  • Rank
    douchebag mod
  • Birthday 07/12/1993

Contact Methods

  • AIM
    yellowgnarbucket
  • Website URL
    http://www.flickr.com/photos/billycox
  • Yahoo
    billycox333

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hell

Previous Fields

  • Primary Focus
    Photographer
  1. billycox

    Backside Smith

    That's on point. I feel the same way. This photo is on point too, that blue sky especially.
  2. billycox

    Callum Mcrobbie - Backside Boneless

    wow dude
  3. billycox

    Classic Skate Perception Gallery Topic

    damn straight outta 2000 this is sick!
  4. billycox

    Nick Keys & Pat Carmody

    thanks, yeah if i had flashes i would have used them, i just didn't have them this day. and yeah i raised the recovery, you can see it in the hub and stairs, because i had exposed it for that, since they are white and not really that grey. i didn't realize the board would blend like that either
  5. billycox

    Nick Keys & Pat Carmody

    yeah i always do a digi test. but i don't have a digi fish, only a 16mm for the 35mm cam, so i test it long lens just to get an idea of what it will look like. but if the settings can't align, i just guess and try to make it slightly overexposed.
  6. billycox

    Nick Keys & Pat Carmody

    Nick Keys - 180 Nosegrind to Fakie Bronica SQA, no flashes Pat Carmody - F/S Boardslide Nikon n8008 35mm, vivitar 285s left and right, clearly one too close.
  7. billycox

    Ishod & Scotty O

    Ishod Wair - BS Smith. Had it framed really far over, I don't like it, but Ant was filming next to me and I was trying to keep him out of the shot. Bronco SQA, I don't know what film, and no flashes. Scott O'Rourke - FS Wallride Pullout Nikon n8008 35mm, I don't know what film, no flashes.
  8. billycox

    Julian Heller & Neil Herrick

    Julian Heller - Frontside Double Slide Julian Heller - B/S Feeble Neil Herrick - 5050 down, across, drop then down. We went back to shoot this photo after he already had landed it and he ended up getting worked on it a few tries in. This is the best thing that came out. Clearly not the land but you get the idea.
  9. billycox

    Ishod, Ronnie, Conor

    its a nikon 16mm. the first one is out of focus. i don't think the last one is blurry, it's just how 35mm film looks, its small. unless my lens is fucked up maybe, idk?
  10. billycox

    Ishod, Ronnie, Conor

    talk shit [img=https://farm9.staticflickr.com/8644/15994550830_52f8dfa721_c.jpg ishod wair - fs lipslide ronnie kessner - bs smith conor mccue - bs boardslide
  11. billycox

    B/s Smith

    this is sick as fuck
  12. billycox

    Its A Fucking Really Big Switch Ollie

    theres no other angle this could be shot from. how else would you see the bump if you weren't up on the barrier?
  13. billycox

    Fdr

    I spilled a bottle of water on this roll, I guess the backside air was on the inside and didn't get wet, and the back tail got wet a little, but I think they turned out cool. Idk. Tell me they suck. Matt Roadside - B/S Air by billycox, on Flickr Dante Tonella - B/S Tailslide by billycox, on Flickr
  14. billycox

    Wtb: Bronica Ps 30mm Fisheye

    Will pay or trade to make a good deal on your end if you have one to sell. Pm me
  15. billycox

    Shane Colville & Cody Roberts

    Thanks dude. Yeah on the first one I stood in a jungle gym/swing set and it was about as high as I could get. I totally agree with the fence thing though. I could have moved more to the right but I tried to compensate for the light and being able to see his face. On the second one, I have this problem where I always think a BS lip should be shot from the back haha. Everyone does them differently and I feel like I should have picked a totally different angle for this. Thanks for the critiques.
×